تخلیه چاه در اندیشه

تخلیه چاه اندیشه صورت پرشدن و بالا زدن آب فاضلاب انجام میشود.
پرشدن چاه موجب بر بالا زدن آب در نزدیک ترین لوله وصل شده به چاه نمایان میشود پر شدن چاه حتی موجب بوی بد در خانه و زیاد شدن سوسک میشود و باید در اولین موقعیت به تخلیه کردن چاه بپردازید اگر دیر به تخلیه کردن چاه اقدام کنید باعث نشست چاه میشود و خطر سقوط چاه بسیار زیاد میباشد.

تخلیه چاه اندیشه 

در صورت هر یک از علایم بالا در رابطه با پر شدن چاه را مشاهده کردین فورا با شماره 09190466211تماس بگیرین ما در سریع ترین زمان ماشین تخلیه چاه را ارسال میکنیم ما در رابطه با چاه شما ماشین 6000و 8000مطابق با چاه شما ارسال می شود تا چاه را به صورت کامل خالی کرده باشد. ماشین های تخلیه چاه 6000لیتری و 8000لیتری با دستگاه کف کش و ساک شکن انجام میشود و اما در صورت تخلیه چاه اول باید به باز کردن درب چاه اقدام کنیم تا بتوان با لوله ای که مستقیم داخل چاه می شود چاه را تخلیه کند اما اگر درب چاه بسته باشد و یا از محل دقیق چاه اطلاع نداشته باشید ما میتوانیم با سرویسکاران با تجربه با استفاده از فنر لوله بازکنی محل دقیق چاه را با کم ترین خرابی پیدا کرده و درب چاه را برای خالی چاه باز کنند.

لوله بازکنی با فنر لوله بازکن اندیشه

فنر لوله بازکنی اندیشه با استفاده از دستگاه ژنراتور با قدرت برق فنر را با فشار داخل لوله کرده و با استفاده از دستگاه واهرم مخصوص با ارزش فنر در لوله باعث زربه زدن به دیواره های لوله شده و باعث خرد شدن و کنده شدن چربی های موجود در دیواره ها میشود.
این عمل چندین بار تکرار میشود و سرویسکار چندین بار فنر را با دستگاه داخل لوله کرده و بیرون میکشد و با سر فنر هایی که استفاده شده موهایی که در لوله بوده را دور خود جمع می کند به بیرون میکشد و بعد از فنر زنی باید چندین بار در ظرفی آب داغ ریخته و درون لوله خالی کنید.
هم اطمینان از باز شدن لوله و هم اینکه چربی های که به وسیله ی فنر خرد شده از داخل لوله به چاه منتقل شود تا لوله فاضلاب به صورت کامل تمیز و شسته شود و یا می توان از پمپ تراکم بعد از فنر زنی استفاده کرد

لوله بازکنی با پمپ تراکم در اندیشه

پمپ تراکم یک دستگاه فوق العاده قوی در حوزه ی لوله بازکنی است که اگر در صورت فنر زنی به هر دلیلی فنر زنی لوله باز نشود و یا لوله مشکل داشته باشد به وصیله ی پمپ تراکم لوله باز میشود.

و لوله ی توالت فرنگی که نمیشود فنر استفاده کرد بخاطر خراب نشدن توالت باید برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی از پمپ تراکم استفاده کرد.
بهتر است بعد از فنر زنی لوله که با استفاده از دستگاه ژنراتور چربی های موجود در لوله را خرد و تیکه تیکه می کند از پمپ تراکم استفاده شود.
زیرا بعد از فنر زنی چربی های موجود در لوله باقی می مانند و استفاده از پمپ موجب میشود تا چربی ها با قدرت بالا ی پمپ با فشار باد قوی چربی ها به چاه منتقل شود این امر موجب بر دیر گرفته شدن لوله میشود.

تخلیه چاه اندیشه

65 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس با ما